Labels

Friday, January 15, 2010

Stormreaders - MLM islamic kedua

Assalamu'alaikum wrh.


Sertai rangkaian MLM stormreaders. bru dilancar pd 10jan lps. Mlm yg dipantau oleh ust zaharuddin (zaharuddin.net) & hj zahazan uia.

Produk jualan buku-buku terbitan telaga biru (stakat ini) scr online. peserta akn mendpat kedai online (e-store) dgn bayaran rm30.

Kali pertama mendengar dan mengetahui produknya adalah buku, saya terus tertarik.. saya berfikiran produk buku tidak akan luput melainkan hilang, terbakar, reput dan rosak.. boleh disimpan dan dibaca berulang-ulang serta sebagai bahan rujukan. Telahan lagi produk stormreaders adalah buku-buku agama dan motivasi.

Tanpa berselindung saya menyertainya dan bersama-sama di majlis Pelancaran Stormreaders baru-baru ini..

Alhamdulillah dengan kehadiran tokoh-tokoh agama dan motivasi seperti Dato' Ismail Kamus, Ustaz Zahazan, Ustaz Zamri TV9, Dr ifan Khairi menguatkan lagi anggapan saya bahawa ini adalah perniagaan dan wadah terbaik utuk Islam..

Teringat kata-kata Hj Waharp,bos Telaga Biru," Kita tidak mampu untuk menjadi seperti mereka di hadapan yang boleh berceramah dan menulis agama, tetapi sekurang-kurangnya kita boleh menyampaikan buku-buku mereka sebagai salah satu usaha baik kita".

Mari bersama sertai stormreaders..Insya Allah kita akan istiqamah dengan perniagaan ini..

Ini ialah kedai buku online saya

www.stormreaders.net/syu

No comments:

Post a Comment